Vajda, Pivac i PPK u završnici kampanje Naše domaće, sada i ubuduće
Najbolji hrvatski proizvođači prehrambenih proizvoda okupili su se proteklog vikenda na Europskom trgu u središtu Zagreba kako bi predstavili svoje proizvode s oznakama kvalitete, kao i proizvode zaštićene EU oznakama izvornosti, zemljopisnog podrijetla i zajamčeno tradicionalnog specijaliteta.
Ovom manifestacijom završena je kampanja “Naše domaće, sada i ubuduće”, čiji je glavni cilj bio podizanje svijesti javnosti o važnosti pružanja podrške domaćim proizvođačima i prehrambenoj industriji. Zajednička kampanja Ministarstva poljoprivrede, Hrvatske poljoprivredne agencije i Agencije za plaćanja u poljoprivredi započela je u ožujku i obuhvatila sve hrvatske županije.
Nakon sudjelovanja u manifestacijama “Naše domaće, sada i ubuduće” održanima u Svetom Martinu na Muri, Sinju i Karlovcu, Grupacija Pivac po četvrti se puta pridružila kampanji. Tako su Zagrepčani, ali i svi ostali koji su se u subotu zatekli u centru metropole, imali priliku kušati delikatese naših brandova Pivac, Vajda i PPK.
Osim izložbeno-prodajnog dijela i degustacija na štandovima izlagača, završna manifestacija kampanje obuhvatila je radionice na temu novih mogućnosti financiranja projekata u ruralnom razvoju i pripremu projekata novcem EU fondova. Uz nastupe KUD-ova i stručnu pomoć chefa Tomislava Špičeka, održan je Radni ručak s potpredsjednikom Vlade RH i ministrom poljoprivrede Tomislavom Tolušićem. Manifestaciji su prisustvovali i predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, ministar branitelja Tomislav Medved, gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, ravnatelj HPA Zdravko Barać, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba Martina Bienenfeld i hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir.
Predsjednik Vlade Plenković pohvalio je predanost hrvatskih proizvođača hrane koji proizvode najkvalitetnije proizvode po visokim standardima sigurnosti. To su proizvodi poznatog podrijetla proizvedeni na našim poljima, njivama, voćnjacima, stajama i našim pašnjacima. Zaključio je da su ovakve manifestacije izvrsna prilika za spajanje domaćih proizvođača i potrošača i dobar način da se poveže lokalna zajednica jer najbolja hrana je ona koja nije imala dug put od polja do stola, odnosno lokalno uzgojena hrana.
Ministar Tolušić izrazio je zadovoljstvo dinamikom povlačenja sredstava iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Najavio je i da će Ministarstvo i dalje raditi na promociji domaće proizvodnje jer su domaći proizvodi proizvedeni po najvišim standardima, pod stalnom paskom inspekcija i kontrolnih tijela i moraju proći najkraći put od polja do naših tanjura.