Otvorena vrata preuređene Pivac market-mesnice u Dicmu
Stanovnici Dicma svoju svakodnevnu nabavku od danas imaju priliku obaviti u preuređenoj Pivac market-mesnici, gdje ih u suvremeno opremljenom prodajnom prostoru odsada očekuje još raznovrsnija ponuda proizvoda za kućanstvo, i to - kao i uvijek - po najpovoljnijim cijenama! Prodajni prostor površine 60 m2 nalazi se na već poznatoj, dosadašnjoj lokaciji, na adresi Prisoje 44.
Uz svježe meso, vrhunske tradicionalne suhomesnate delikatese i mesne prerađevine iz vlastite proizvodnje Grupe Pivac, ponuda market-mesnice sastoji se od širokog asortimana koji obuhvaća mliječne i pekarske proizvode, svježe voće i povrće, smrznute proizvode, konditorski program, higijenske potrepštine i ostale proizvode za kućanstvo. Asortiman broji više od 1000 različitih artikala renomiranih domaćih i stranih top brendova.
Radno vrijeme je od ponedjeljka do subote od 7 do 20 sati te nedjeljom i praznikom od 7 do 12 sati.
U povodu otvorenja preuređene market-mesnice u Dicmu, posjetitelje su dočekali slatko – slani pokloni iznenađenja te kolo sreće u kojem su mogli osvojiti slasne nagrade, a svi mogu iskoristiti i posebnu akciju, koja traje do 4. rujna.
Pivac maloprodajna mreža trenutačno broji 250 objekata diljem Hrvatske. Osim u velikim gradovima, maloprodajne poslovnice dostupne su i u manjim mjestima, čime se stanovnicima ruralnih područja omogućuje i olakšava svakodnevna opskrba. Kako bi se što bolje pokrile potrebe kupaca u svim dijelovima zemlje, neprestano se radi na širenju maloprodajne mreže, ali i modernizaciji i proširenju ponude postojećih poslovnica.
„Trenutačno u splitskom zaleđu posluje ukupno sedam Pivac market-mesnica, koje se osim u Dicmu nalaze u Trilju, Sinju, Vrlici i Otoku, čime je Pivac maloprodaja uvelike pojednostavila mogućnost svakodnevne opkrbe stanovnicima ovog dijela Dalmacije. Otvorenjem ovog objekta nastavljamo raditi na unaprjeđenju kvalitete ponude i razine usluge, na obostrano zadovoljstvo“, kaže Ivona Vukosav Leko, voditeljica Odjela maloprodaje Mesne industrije Braća Pivac.
Pivac maloprodaje među prvima su pristupile Etičkom kodeksu za transparentno uvođenje eura, čime jamče da će tijekom procesa konverzije voditi računa o tome da prilagodba na uvođenje nove valute bude maksimalno transparentna, odnosno da cijene proizvoda neće biti neopravdano povećavane te da će biti korektno preračunate, isključivo po fiksnom tečaju konverzije.