Pivac otvorio novu, veliku market-mesnicu u Popovači
Stanovnici Popovače i okolice svoju svakodnevnu kupnju od sada mogu obavljati u novouređenoj Pivac market-mesnici, opremljenoj najsuvremenijom opremom usklađenom s najvišim tehnološkim standardima.
Veći prostor i još bogatija ponuda
Novootvorena Pivac poslovnica prostire se na više od 120 četvornih metara na Trgu grofova Erdody 25. U moderno uređenom prodajnom prostoru kupce očekuje proširena ponuda svježeg mesa i mesnih prerađevina vrhunske kvalitete, ali i ostalih prehrambenih i neprehrambenih artikala renomiranih domaćih i stranih top brendova po uvijek povoljnim cijenama. Mliječni i pekarski proizvodi, svježe voće i povrće, smrznuti i konditorski program, alkokolni i bezalkoholni napitci te higijenske potrepšine samo su dio raznovrsnog asortimana proizvoda za kućanstvo koji se mogu nabaviti u novoj Pivac market-mesnici.
U povodu otvorenja poslovnice kupci su imali prilike uživati u bogatom, besplatnom gastro programu i degustacijama premium suhomesnatih delikatesa, a najsretniji, 150. kupac osvojio je najpoznatijii i najpopularniji proizvod iz Pivac premium asortimana – cijeli Dalmatinski pršut!
Prioritet: zadovoljstvo kupaca
„Otvorenje nove market-mesnice izuzetno nas veseli jer će mještanima ovog područja omogućiti ugodnije iskustvo kupovine u znatno većem, modernom prodajnom objektu s proširenom ponudom asortimana za svačiji ukus i potrebe. Svim kupcima iz Popovače zahvaljujemo na dosadašnjoj lojalnosti, a otvorenjem ovog objekta i dalje ćemo nastaviti raditi na svakodnevnom unaprjeđenju kvalitete ponude i razine usluge, u cilju još većeg zadovoljstva kupaca“, poručila je Ivona Vukosav Leko, direktorica maloprodaje Mesne industrije Braća Pivac.
Radno vrijeme Pivac market-mesnice mesnice u Popovači bit će od ponedjeljka do subote od 07:00 do 20:00 sati, dok će nedjeljom poslovnica raditi prema rasporedu radnih nedjelja.
Širenje mreže maloprodaja
Maloprodajna mreža Grupe Pivac trenutno broji gotovo 240 poslovnica diljem Hrvatske. U posljednjih nekoliko godina investicije u maloprodaju intenzivirane su kroz širenje mreže poslovnica, renovaciju postojećih prodajnih objekata i proširenje asortimana. U narednom periodu slijedi otvorenje niza market-mesnica velikog formata, što predstavlja novi korak naprijed u razvoju ove prehrambene grupacije.